Samsung UE46F6500SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 140 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6500SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joop56 23-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Van de week gekocht de Samsung UE46F6500 voor € 648,95 die lieten wij thuis bezorgen en aansluiten door het bedrijf dat werd netjes gedaan.
Alles uitpakken 2 afstandsbedieningen, kabeltje en de handleiding, nou dat stelt weinig voor de handleiding.
Je kan beter bij Samsung Nederland een handleiding downloaden en wat we ook gelijk hebben gedaan is de nieuwe firmware gedownload, klik op de link of kopieer de link hiervoor. http://www.samsung.com/nl/support/model/UE46F6500SSXXN-downloads
Wel even de taal instellen op Nederlands op de pagina.
Als je de firmware gedownload hebt even T-MST12DEUC_1120.0.exe uitpakken en op een USB stick zetten,
en in de USB poort plaatsen van de tv daarna wachten wat hij aangeeft op de tv.

Wat betreft zelf de tv is in één woord geweldig, de kleuren zijn prachtig, het beeld is echt PERFECT, geluid is goed mankeert niets aan.
Ook de kijkhoek is goed het is makkelijk te zien bij deze tv. Analoog tv kijken is mooi, alleen digitaal is nog mooier.
Alleen wil je gebruik maken van Internet dat is behoorlijk traag, terwijl ik de snelste Internet verbinding hebt van Ziggo 180/18 Mbit/s dus dan kan je toch beter op je eigen computer zitten.
3D heb ik nog niet uitgetest al met al een perfecte tv, die ik echt iedereen aanbeveelt.
De uitstraling van de tv, is ook heel mooi met die prachtige chrome voet.

ehornsveld 07-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Aanleiding was de tv van mijn schoonvader (een slag kleiner)
Maar wat een beeld kwaliteit is dit. SUPER !!
Wij hebben ook Ziggo, dus nog mooier dat hij Ziggo proof is ;-)
Er zit zoveel op dus voor je alles door hebt hoe het allemaal werkt ben je wel ff zoet. 3d werkt ook perfect, ook bij normale uitzendingen als je hem op 3d zet, altijd leuk om te zien. Merk wel dat de batterijen snel op gaan van de (meegeleverde)3d brillen. (knoopcel batterij)
Wij hadden hem gekocht bij Coolblue.nl met een jaar gratis Netflix erbij. Echter bleek de actie net afgelopen te zijn na een weekje na aankoop. Even een belletje naar Coolblue, en kreeg de volgende dag keurig een nieuwe inlogcode voor Netflix voor een jaar.
Top service van Coolblue moet ik zeggen.
Tuurlijk had ik er rechtop, maar toch, vaak is het anders en lopen ze na de aankoop niet zo snel meer voor je.

amiek 07-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Super tv. Heb hem nu bijna 2 maanden en ben er heel erg blij mee. Het uiterlijk van deze tv vind ik erg mooi.
En ben erg tevreden over de beeldkwaliteit

FolkertA 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Fantastische tv! Heb nu Tele2 maar met KPN of een kabelaar nog makkelijker te bedienen. Vooral de apps zijn geweldig maar ook het feit dat je er een losse harde schijf aan kan sluiten en alle media af kan spelen, geweldig!! Tevens kan deze dienen als PVR (persoonlijke video recorder).

Geleverd met 2 brillen, met drie familieleden iets te weinig maar een dergelijke bril is voor ± 20 euro er bij te kopen

Al met al een top apparaat!!

soheila 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Ik ben totaal tevreden over Samsung producten, vooral dit smart tv is uitstekend.
Dit samsung tv heeft een mooie design, een sieraad in de woonkamer,beeldkwaliteit is perfect en geluidskwaliteit is ook echt iets passend bij de naam samsung.

DannyRen 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Mooie TV met heel veel mogelijkheden!
Kan hem iedereen aanraden. Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

SamuraiPizzaCat 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Top toestel, een echte alleskunner. Voor deze prijs kun je geen betere vinden. De apps zoals Netflix en Spotify zijn een echte aanvulling. Daarnaast ook nog 3D. Wat wil je nog meer? Ook werkt de UPC CI+ module top.

Zijpie 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Ik heb deze tv uitgekozen na diverse vergelijkingen op internet. Tevens de tv in een "echte" winkel bekeken. Zeer mooi beeld en design.

Instellen van de tv gaat bijna geheel automatisch. Alleen de beeldinstellingen heb ik nog handmatig aangepast. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Geluid is uiteraard voor films en muziek niet voldoende, dit gaat dan ook via mijn versterker. Voor gewoon tv kijken is het voldoende.

Akkertjes 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Het is een mooie smart tv met veel mogelijkheden. We hebben de tv pas 1,5 week en zijn tot nu toe heel tevreden. Alleen de 3d brillen zien er wat goedkoop en gammel uit.

Michel2202 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Vorige week TV als upgrade van mijn vorige samsung TV aangeschaft en voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Geluid is prima voor een TV echter voor een mooie film beleving met subwoofer is een externe geluid aan te raden.

Beeldkwaliteit is perfect en een super mooi scherp beeld.

De Smart functionaliteiten met verschillende apps zoals netfix, uitzendinggemist zijn van toegevoegde waarde en de mogelijkheid om via een externe usb programma´s op te nemen is een pluspunt.

Bediening mogelijk vanuit 2 afstandbedieningen waarbij de afstandbediening met touch en spraakherkenning een leuke gadget is. Wel gebruik ik nu naar een week de standaard afstandbediening.

niels136 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

fantastische tv met veel mogelijkheden werkt erg makkelijk en zeer snel.fantastisch beeld kwaliteit super snel op het internet.

tkhs 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Sinds enige weken in het bezit van een Full HD LCD tv van Samsung. Ben zeer tevreden over de mooie vormgeving.
Deze tv is ook geschikt voor 3d en met de bijgeleverde brillen hebben we genoten van de 3d filmpjes en gaan zeker hier gebruik van maken.
Het beeld is zeer scherp en helder en ook over het geluid zijn wij tevreden. Fijn is dat het een Ziggo gecertificeerde CI+ module ingebouwd heeft. Dus geen aparte kastjes meer!.
De Apps werken prima en met de Smarthub is het snel kijken naar series en fils op Netflix.
Het was wel even wennen aan de touch remote maar dat hebben we inmiddels ook onder de knie.
Voor ons is het een fijne tv en zeker een verbetering van onze Panasonic van 6 jaar oud.

Roger C 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Een erg mooie LED TV! Een hele verbetering tegenover mijn 7 jaar oude Samsung LCD TV. De mogelijkheden zijn enorm en de vormgeving is briljant, een eyecandy dus! Het beeld is zeer mooi en ik wil niet anders meer!

Een groot voordeel is ook de Ziggo gecertificeerde CI+ module. Geen kasje meer nodig gewoon interactieve tv zo vanaf je toestel, ideaal!!

Ook een zeer leuke toevoeging is het bekijken van beeld in 3D erg leuk! Geeft een extra dimensie aan de films.

En de beste toevoeging is natuurlijk dat het een SMART TV is. Erg gebruiksvriendelijk heeft Samsung dat gedaan met het zo geheten smarthub! Binnen een paar seconden kijk je lekker films op Netflix! Of gebruik je een van de andere velen apps!

Ik ben verkocht!

JohnyTango 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

De 46" samsung is een vervanging van een 40" sony van 7 jaar oud. Het verschil in beeldkwaliteit is goed te merken, ondanks dat ze beiden full hd zijn. Het beeld is een stuk helderder en door de afwezigheid van een grote rand lijkt de tv zelfs kleiner dan de oude.

De TV heeft veel instellingsmogelijkheden en is daarmee makkelijk naar een ieders wens in te stellen.

3D ziet er erg goed uit, had ik niet verwacht!

De smarthub software ziet er mooi uit, apps werken goed. Het had allemaal nog net iets vlotter gemogen, maar dan had ik ongetwijfeld de 7 serie of hoger moeten nemen met quadcore cpu. Het doet wat het moet doen in ieder geval

De touch remote kon ik niet aan wennen, deze heb ik in de kast gelegd en ik gebruik de "normale" remote.

Mewlew 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Zeer strakke TV met voor zijn prijs een hoge beeld- en geluidskwaliteit. Deze TV is de Mercedes onder de TV's.

Ray79 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Na de voorloper van dit model toch weer gekozen voor de 6500-lijn, prima mid-range maar eigenlijk overtreft het vele andere merken qua mogelijkheden. De apps, die nu ook weer sneller starten dan met het vorige model, en vooral het beeld is superieur. Zeker na het instellen (calibreren), waarvan de ideale instellingen te vinden zijn op diverse forums, is de beeldkwaliteit nog beter!
Prijs is gunstig, hier ga je geen spijt van krijgen. Twijfel je? Met dit budget heb je een van de betere modellen in huis, de stap naar meer is qua prijs ook weer minder interessant.

DM1979 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Mooie tv met veel mogelijkheden. 2 afstandsbedieningen waarvan een met touchpad, dat is erg handig.
Geluid is wat je van een flatscreen mag verwachten, maar speel het geluid liever via de receiver over de 5.1 set.
De tv was zo geïnstalleerd en bediening went snel. Tot zover geen negatieve ervaringen!

ZRFilmmaniak 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Ik heb zelf de ue46f6500 en met de 400 Hz geeft het een geweldig beeld bij vooral actiefilms en voetbal. De vormgeving ziet er ook strak uit met dunne zilveren bezel. De dual-core processor zorgt er ook voor dat de apps goed draaien op de smart-tv. Het is en blijft een tv, dus een vergelijk met een samsung smartphone is niet te maken qua apps, maar de aantal apps die erop staan zijn zeer handig. Zoals Skype als je een webcam erbij neemt en Netflix en Uitzending gemist.

Het geluid is prima, maar ik ben iemand die altijd films met een geluidssysteem bekijk. Dus optioneel zou je een soundbar of dergelijk voor sommige mensen wel handig zijn.
De 2de afstandsbediening die je erbij krijgt is heel handig als je de apps wilt gebruiken en met weinig knopjes de tv wilt bedienen.

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en ben ik ervan overtuigd lang te kunnen genieten van de Samsung tv, net als mijn vorige samsung tv.

Ignacio 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Wij hebben de Samsung LED 46inch nu een aantal weken en het beeld is perfect. Heeft voldoende ingangen voor HDMI en USB.

frankie1990 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Een mooie tv met onwijs veel mogelijkheden. Helder geluid, scherp beeld. veel aansluitmogelijkheden. Kortom een alles kunner.

tom114 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Werkelijk fantastische mooie tv. Ziet er strak uit en super mooi beeld. Alle externe apparatuur (NAS, tablet, smartphone) is een fluitje van een cent om te synchroniseren. Geluid van tv gebruik ik niet, want ik heb een receiver met luidsprekers maar wel gehoord en klonk prima.
Tot nu toe erg blij mee

P.Ho 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Geweldige tv. Alles erop en eraan! Beeld is supermooi. Geluid is ook ruim voldoende. Handige afstandbediening.

HBacon 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Sinds een week ben ik in het in het bezit van een Samsung UE46F6500. Ik vind de vormgeving van de TV erg mooi. De TV vervangt mijn Samsung 40 C650 LCD. Deze is, zoals je kunt lezen, 40 inch en verhuisd naar de slaapkamer.

De Samsung UE46F6500 is een 46 inch maar toch neemt deze niet veel meer ruimte in. Dit omdat de rand om het beeldscherm erg smal is ten opzichte van de 40 inch welke een brede zwarte rand heeft.

Ik heb de Samsung UE46F6500 aangesloten op een home cinema sets (Onkyo), een Humax iHDR-5200c (interactieve TV en opnemen i.c.m. Ziggo) en het interne(t) netwerk. Je kunt doormiddel van de bijgeleverde IR-verlengkabel de Humax bedienen met de twee bijgeleverde afstandsbedieningen. De TM1360A afstandsbediening heeft een ‘Touch’ gedeelte en dit is wel even wennen. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om de opgenomen TV programma’s terug te kijken met behulp van de Samsung afstandsbediening. Ik gebruik hiervoor nog die van de Humax.

De mogelijkheden van de Smart optie zijn legio, het bekijken van foto’s, video’s en het luisteren van muziek. Dit kan d.m.v. een USB disk/stick via één van de USB aansluiting of via je eigen netwerk, wanneer de content is opgeslagen op je NAS en/of Pc’s. Je kunt d.m.v. een ‘app’ YouTube video’s bekijken en je sociale media bijhouden zoals Facebook en Twitter. Het is ook mogelijk om nog apps toe te voegen.

Het laatste gedeelte waar ik het over wil hebben is de 3D optie. Bij de TV zitten er standaard twee actieve 3D brillen (SSG-5100GB) bijgeleverd. Dit vind ik een minpuntje omdat je vaak met meerdere mensen een film kijkt. Je moet de 3D brillen eerst door de TV laten 'herkennen' voordat je er gebruik van kan maken. Het bekijken van een 3D film is een echte bioscoop belevenis, vooral wanneer je het geluid over de externe speakers laat gaan.

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Samsung UE46F6500 TV. Het is echt verbazend om te zien hoeveel mogelijkheden er bij zijn gekomen in vergelijk met mijn ‘oude’ Samsung TV.

Niels Janssen 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Nu bijna een week in bezit en bevalt meer dan goed! Het aansluiten was plug en play en het beeld is fantastisch. Smart TV werkt perfect maar heb nog niet alles kunnen ontdekken. Sportmodus is top voor het kijken van voetbal en het spelen van games, dan komt de 400 hertz goed tot z'n recht, dus kortom een aanrader

Boyvanrijn123 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6500SS

Dit is een prachtige tv. ALs je op zoek bent naar een grote , betaalbare tv met ook nog eens prachtig beeld is dit een zekere aanrader. Zeer tevreden over het beeldkwaliteit . Films en gaming is echt schitterend. Geluid is wat minder , maar da tis met alle platte led tv's. Design van de tv is ook mooi. Mooie vormgeving en staat echt als een schilderij in je kamer !